Kora reggeli vita

Ajánlom F.L.-nek, talán emlékszik még rá.

Ketten lépkedtünk egymás mellett kicsit csüggedten és nagyon fáradtan. Reggel három körül lehet, a lábunk fájt, a torkunk kiszáradt, mindenünk sajgott. Én vetettem fel a témát ő pedig vitába szállt velem. Mondom én: „Mit csináljon az ember azon a helyen? Az égvilágon semmi sincs ott.” Mire ő: „Szerintem csak elég kreatívnak kell lenni.” Mérgesen rávágom: „De kérlek! Egy nyomorult sivatagban, hogyan ültessek vele virágot, hogyan bimbódzón a kapcsolatunk?” Erre ő fölényesen és nyugodtan: „Ne virágot ültess vele, hanem építsetek homokvárat. Azokat a lehetőségeket kell kihasználni, amik rendelkezésre állnak, nem pedig vágyni azok után, amiket nem érhetsz el.” Ezzel feladtam. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jenokovetei.blog.hu/api/trackback/id/tr644997007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása